Ποια είναι η χρέωση των μεταφορικών και αντικαταβολής;

Η χρέωση των μεταφορικών μέσω courier είναι 2,00 ευρώ για όλη την Ελλάδα. Για παραγγελίες άνω των 30,00 ευρώ τα έξοδα μεταφοράς είναι δωρεάν. Η χρέωση για την αντικαταβολή είναι 1,90 ευρώ για όλη την Ελλάδα. Η αποστολή των δεμάτων γίνεται από την ACS μεταφορική.

 

Ποιες ημέρες και ώρες παραδίδονται τα προϊόντα;

Οι παραδόσεις γίνονται καθημερινά από Δευτέρα έως και Παρασκευή 09.00-17.00 εκτός επίσημων αργιών.

 

Σε πόσες μέρες αποστέλλεται η παραγγελία μου ;

  • Εντός 3 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία κατά την οποία η Εταιρεία αποδέχτηκε την παραγγελία και έστειλε σχετικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στον πελάτη, για παραδόσεις εντός Αθηνών μέσω courier ή για παραλαβή από την έδρα μας (Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00 – 17:00 εκτός Σαββάτου, Κυριακής και επίσημων αργιών),
  • Εντός 5 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία κατά την οποία η Εταιρεία αποδέχτηκε την παραγγελία και έστειλε σχετικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στον πελάτη, για παραδόσεις εκτός Αθηνών (με την εξαίρεση δυσπρόσιτων ή απομακρυσμένων περιοχών, βλ. κατωτέρω),
  • Κατ’ εξαίρεση, η παράδοση προϊόντων σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες περιοχές (ακριτικές ή νησιωτικές περιοχές), ενδέχεται να υπερβεί την ως άνω αναγραφόμενη προθεσμία των 5 εργασίμων ημερών.

 

Η Εταιρεία μας καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια αποστολής των προϊόντων της στους πελάτες εντός του ανωτέρω αναγραφόμενου χρόνου, σε περίπτωση όμως καθυστέρησης για οποιονδήποτε λόγο, η Εταιρεία δεν αναγνωρίζει την ύπαρξη οποιασδήποτε ευθύνης.

Σε περίπτωση που δε μπορεί να εκτελεστεί η παραγγελία σας για λόγους ανωτέρας βίας (απεργίες, κακές καιρικές συνθήκες κτλ.) θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.Παρακαλούμε σημειώστε πως αν επιθυμείτε η παραγγελία σας να σας παραδοθεί εντός συγκεκριμένων ωρών, οι μέρες παράδοσης ενδέχεται να διαφέρουν.

 

Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να πληρώσετε με χρεωστική/πιστωτική κάρτα, PayPal και αντικαταβολή. Σε περίπτωση παραλαβής από τα γραφεία μας μπορείτε να πληρώσετε με μετρητά ή χρεωστική/πιστωτική κάρτα.

 

Ποιες πιστωτικές κάρτες δέχεστε;

Δεχόμαστε όλες τις κάρτες εκτός Diners και  Discover

 

Μπορώ να παραγγείλω εκτός Ελλάδας;

Αποστολές γίνονται προς το παρόν  εντός Ελλάδας

 

Με ποιον τρόπο μπορώ να επικοινωνήσω για περισσότερες πληροφορίες;

Για περισσότερες πληροφορίες ή απορίες παρακαλώ  στείλτε μας στο eshop@kawacom.gr. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο από  Δευτέρα-Παρασκευή.

 

Ποια είναι η διαδικασία παραγγελίας;

Μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας ταχύτατα  είτε ως επισκέπτης είτε δημιουργώντας ένα λογαριασμό.

 

Ποια είναι η διαδικασία επιστροφής/ακύρωσης παραγγελίας;

Για την πολιτική επιστροφών παρακαλώ μεταβείτε στο Όροι Χρήσης

Για ακύρωση παραγγελίας στείλτε παρακαλώ  το αίτημα σας στο eshop@kawacom.gr.Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο από  Δευτέρα-Παρασκευή.

 

Πως μπορώ να ξέρω αν η παραγγελία μου έχει καταχωρηθεί σωστά;

Μετά την ολοκλήρωση  θα λάβετε ενημερωτικό email επιβεβαίωσης  με τα στοιχεία της παραγγελίας σας

 

Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την  παραγγελία μου;

Με την αποστολή της παραγγελίας σας θα λάβετε ένα ενημερωτικό μήνυμα με το tracking number σχετικά με  την εξέλιξη της παράδοσης της παραγγελία σας.