Στο πλαίσιο της πρωτοφανούς κατάστασης που διαμορφώνει η εμφάνιση του COVID-19, και σε συνέχεια της υπερβολικά αυξημένης ζήτησης, τροποποιείται ο χρόνος διαχείρισης και παράδοσης των αποστολών που αφορούν την περιοχή της Αττικής.

Ως εκ τούτου, για τις αποστολές που παραλαμβάνονται από  με προορισμούς εντός Αττικής, θα σημειωθούν αναπόφευκτα σημαντικές καθυστερήσεις, οι οποίες σε ορισμένες περιπτώσεις ενδέχεται να φτάσουν έως τις 15 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή τους.

 

Συχνές Ερωτήσεις

 

Ποια είναι η χρέωση των μεταφορικών και αντικαταβολής;

Η χρέωση των μεταφορικών μέσω courier είναι 2,00 ευρώ για όλη την Ελλάδα. Για παραγγελίες άνω των 25,00 ευρώ τα έξοδα μεταφοράς είναι δωρεάν. Η χρέωση για την αντικαταβολή είναι 1,90 ευρώ για όλη την Ελλάδα. Η αποστολή των δεμάτων γίνεται απο την ACS ταχυμεταφορική.

 

Ποιές ημέρες και ώρες παραδίδονται τα προιόντα;

Οι παραδόσεις γινονται καθημερινά απο Δευτέρα εώς και Παρασκευή 09.00-17.00 εκτός επίσημων αργιών.

 

Σε πόσες μέρες αποστέλλεται η παραγγελία μου ;

  • Εντός 3 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία κατά την οποία η Εταιρεία αποδέχτηκε την παραγγελία και έστειλε σχετικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στον πελάτη, για παραδόσεις εντός Αθηνών μέσω courier ή για παραλαβή από την έδρα μας (Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00 – 17:00 εκτός Σαββάτου, Κυριακής και επίσημων αργιών),
  • Eντός 5 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία κατά την οποία η Εταιρεία αποδέχτηκε την παραγγελία και έστειλε σχετικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στον πελάτη, για παραδόσεις εκτός Αθηνών (με την εξαίρεση δυσπρόσιτων ή απομακρυσμένων περιοχών, βλ. κατωτέρω),
  • Κατ’ εξαίρεση, η παράδοση προϊόντων σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες περιοχές (ακριτικές ή νησιωτικές περιοχές), ενδέχεται να υπερβεί την ως άνω αναγραφόμενη προθεσμία των 5 εργασίμων ημερών.

 

Η Εταιρεία μας καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια αποστολής των προϊόντων της στους πελάτες εντός του ανωτέρω αναγραφόμενου χρόνου, σε περίπτωση όμως καθυστέρησης για οποιονδήποτε λόγο, η Εταιρεία δεν αναγνωρίζει την ύπαρξη οποιασδήποτε ευθύνης.

Σε περίπτωση που δε μπορεί να εκτελεστεί η παραγγελία σας για λόγους ανωτέρας βίας (απεργίες, κακές καιρικές συνθήκες κτλ.) θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.Παρακαλούμε σημειώστε πως αν επιθυμείτε η παραγγελία σας να σας παραδοθεί εντός συγκεκριμένων ωρών, οι μέρες παράδοσης ενδέχεται να διαφέρουν.

 

Με ποιούς τρόπους μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα, PayPal και αντικαταβολή. Σε περίπτωση παραλαβής απο τα γραφεία μας μπορέιτε να πληρώσετε με μετρητά ή πιστωτική κάρτα.

 

Ποιές πιστωτικές κάρτες δέχεστε;

Δεχόμαστε όλες τις κάρτες εκτός Diners και  Discover

 

Μπορώ να παραγγείλω εκτός Ελλάδας;

Αποστολές γίνονται πρός το παρόν  εντός Ελλάδας

 

Με ποιον τρόπο μπορώ να επικοινωνήσω για περισσότερες πληροφορίες;

Για περισσότερες πληροφορίες η απορίες παρακαλώ  στείλτε μας στο eshop@kawacom.gr. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο από  Δευτέρα-Παρασκευή.

 

Ποια είναι η διαδικασία παραγγελίας;

Μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας ταχύτατα  είτε ώς επισκέπτης είτε δημιουργώντας ένα λογαριασμό.

 

Ποιά είναι η διαδικασία επιστροφής/ακύρωσης παραγγελίας;

Για την πολιτική επιστροφών παρακαλώ μεταβείτε στο Όροι Χρήσης

Για ακύρωση παραγγελίας στείλτε παρακαλώ  το αίτημα σας στο eshop@kawacom.gr.Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο από  Δευτέρα-Παρασκευή.

 

Πως μπορώ να ξέρω αν η παραγγελία μου έχει καταχωρηθεί σωστά;

Μετα την ολοκλήρωση  θα λάβετε ενημερωτικό email επιβεβαίωσης  με τα στοιχεία της παραγγελίας σας

 

Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την  παραγγελία μου;

Με την αποστολή της παραγγελίας σας θα λάβετε ένα ενημερωτικό μήνυμα με το tracking number σχετικά με  την εξέλιξη της παράδοσης της παραγγελία σας.